|
|
|
Update website 3 Jaren, 11 Maanden geleden
|
|
|
Op zaterdag 16 februari is er een ingrijpende upgrade van de website geweest, waar u als bezoeker weinig van gemerkt hebt, maar die wel enkele kleine onvolkomenheden op de site (met name aan de beheerderskant) heeft verholpen.
Het kan zijn dat niet alle instellingen exact hetzelfde zijn als voor de upgrade. Mocht u fouten op de site tegenkomen, meld deze dan hier.
|
|
|
|
|
|
|
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
|
|
|
|
Re:Update website 3 Jaren, 11 Maanden geleden
|
|
|
Ik heb geen Karma, maar verder geen spannende wjzigingen ontdekt. Nog bedankt voor je foto's bij het laatste verslag over het derde.
In de agenda zie ik trouwens nog staan, dat HWP III de laatste wedstrijd thuis speelt tegen Heerhugowaard. Was het maar waar; we moeten naar Hoorn om bij Caissa een gemeenschappelijke ronde af te werken...
En zo speelt het tweede team niet uit bij Excelsior, maar een gezamenlijke slotronde bijna thuis in Bloemendaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Voor deze nuttige aanvullingen heb ik je maar een karmapuntje gegeven. Ik zal het aanpassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Waarde webmeester,
De update lijkt ook het kader waarbinnen de berichten staan, aangepast te hebben. Ik heb nu een marge van een (irritante) halve cm over, waardoor ik niet hele beeld heb. Kan ik mijn eigen instellingen daarvoor aanpassen. Je antwoord wordt als immer op prijs gesteld en vast beloond met een karmapuntje.
Groet, PaulusAdrianus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zo beter, Paulus?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nee, hier thuis gaat het niet goed en moet ik nog steeds het balkje verschuiven om te kijken of er reacties zijn op een bericht. Maar op het werk is alles beter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geen idee of je er nog werk van hebt gemaakt, maar alles staat bij mij weer precies binnen de marges. Ik kon het laatste berichtje ook makkelijk plaatsen.
Foto's kunnen er desgewenst bij, bij voorbaat dank.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re:Update website 3 Jaren, 3 Maanden geleden
|
|
|
Geachte netmeester,
Hoe zit het toch met die forumleden. Ik heb al wat verschuivingen in het aantal leden gezien, maar nu zie ik dat Hubert, toch echt enige tijd nummer 100, nummer 101 is geworden. Wel drommels. Wie o wie is dan nummer 100?
P A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niemand minder dan Uri Lavy heeft zich geregistreerd, maar heeft vervolgens nog niet ingelogd. Hij wordt dus al wel meegeteld omdat ik zijn account heb geaccepteerd, maar kennelijk in deze lijst nog niet als actief lid beschouwd tot hij een keer ingelogd is geweest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re:Update website 2 Jaren, 10 Maanden geleden
|
|
|
win ik extern eindelijk een potje, zijn de partijn geplaatst -dank Bart- maar kan ik ze niet naspelen! Ligt dat aan mijn apparatuur of is er toch iets bij de opmaak misgegaan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|