A3P
Fresh Boarder
|
|
Jan Timman 3 Jaren, 7 Maanden geleden
|
|
|
Vandaag ontving ik een uitnodiging van de provincie Noord-Holland voor deelname aan een schaakclinic met Jan Timman in november 2008. Ik blijk in april dit jaar mee gedaan te hebben aan een prijsvraag en behoor bij de winnaars. Zijn er nog andere HWP-ers die zijn uitgenodigd?
|
|
|
|
|
|
|
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
|
|
|
|
Re:Jan Timman 3 Jaren, 7 Maanden geleden
|
|
|
Ja, die zijn er. Vermoedelijk willen Jan ze geen doorsnee schaakpubliek voorschotelen, maar een paar beschaafde erudiete types. Ik overweeg overigens mijn uitnodiging beschikbaar te stellen aan een van onze jeugdleden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ook ik heb een uitnodiging gehad van de provincie Noord-Holland. Ik wil echter meedoen aan de Karel Kuip vierkampen en wil mijn uitnodiging beschikbaar stellen aan een jeugdlid. Ik zal mijn uitnodiging dinsdag meenemen naar HWP.
Edward Geerts
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan stond deze week met een sneu interview in de krant. De match tussen Kramnik en Anand vond hij maar niks omdat zij de nummers 5 en 6 van de wereld zijn, en aan het eind moest hij nog even zeggen dat hij nog op het hoogste niveau meedeed toen hij zo oud was als Loek van Wely nu is.
Heeft die man dat nou echt nodig?
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto
Fresh Boarder
|
|
|
|
|
Ik kan me herinneren dat toen hij voor een kandidatenmatch tegen Salov moest, hij achteraf, toen hij nipt gewonnen had, geen spaander heel liet van de sympathieke Rus: hij was klein, dixit Timman, klein zowel in postuur als in karakter.
Dat was het moment dat ik me voor het eerst realiseerde dat Timman niet zo'n aardig mannetje is, en wel heel erg prima-donna achtig en verongelijkt kan zijn...
Trouwens, ik mis Salov's sarcastische schrijfstijl: daar kan Rini Kuijf nog heel wat van leren.
iamzero schreef:
Jan stond deze week met een sneu interview in de krant. De match tussen Kramnik en Anand vond hij maar niks omdat zij de nummers 5 en 6 van de wereld zijn, en aan het eind moest hij nog even zeggen dat hij nog op het hoogste niveau meedeed toen hij zo oud was als Loek van Wely nu is.
Heeft die man dat nou echt nodig?
|
|
|
|
|
|
|
Laatste Wijziging: 19/10/2008 11:06 Door Roberto.
|
|
|
|
|